Skype Journal Test

Thursday, August 28, 2008

Petr Silon: What Skype Means To Me

On the occasion of Skype's fifth birthday, Skype Journal will publish a series on "What Skype Means To Me." You are invited to email your essay or short thoughts to editor@SkypeJournal.com.

Petr Silon is Managing Director at xTel Ltd which runs Skype Hardware shop in the Czech Republic.

Opportunity. My Business. New friends. Everyday communication tool. Cool thing.

I use Skype daily nearly for five years. I started with Skype 0.8 beta version and shortly afterwards I first translated Skype's user interface into the Czech language. I became a volunteer translator for Skype for Windows. I’m helping people use Skype and I’m happy that the Skype family is growing. I started to sell Skype hardware and accessories also and this became my full-time job. I enjoy it.

Thank you Skype!

In Czech:

    Petr Silon je ředitel společnosti xTel s.r.o., která provozuje obchod Skype Hardware shop v České Republice.

    Příležitost. Moje podnikání. Noví známí. Každodenní prostředek komunikace. Bezva věc.

    Skype používám skoro denně už 5 let. Začal jsem s verzí 0.8 beta a brzy jsem začal dělat český překlad Skype po Windows. Stal jsem se dobrovolným Skype překladatelem. Pomáhám lidem používat Skype a mám radost, že Skype používá čím dál více lidí. Začal jsem taky prodávat Skype techniku a příslušenství a stala se z toho moje práce na plný úvazek. Baví mě to.

    Děkuji Ti Skype!

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home